Terkini


Apa Maknanya Bertudung Jika Begini.. - Part 2

Entri ini diulang sekali lagi tapi bahagian ke 2, bukan bertujuan untuk menghina kaum hawa. Tetapi niat ikhlas untuk menegur mereka supaya menjaga kesopanan dan menutup aurat dengan sempurna. Jika rasa belum bersedia untuk bertudung, tangguhkan dulu sehingga benar-benar bersedia.

Lihat contoh penyanyi terkenal Datuk Siti Nurhaliza, jika tak silap saya, beberapa tahun sebelum ini, beliau menyatakan hasrat untuk bertudung dan ketika itu belum benar-benar bersedia. Sekarang dia dah bertudung, dengan sopan dan menutup aurat. Bertambah manis bila bertudung dengan sempurna. Peminat pun makin sayang.. ^_^

Jangan sesekali ikut cara dan perlakuan bertudung seperti ini..
bertudung, tapi berpakaian jarang sampai nampak seluar dalam !.. 
memang 'berani' perempuan ni.. tetapi perlakuan dia telah menyebabkan
orang bukan Islam pandang serong terhadap amalan bertudung.. 
bertudung kain ketat - nampak garisan seluar dalam..
tak ada maknanya nilai tudung yang anda pakai..
bertudung tapi mendedahkan lurah dendam - apa niat sebenar
dia pakai tudung? untuk mengoda / menunjukkan pada lelaki? pening2..
dua perempuan lesbian bertudung, berciuman di tempat awam
memalukan mak bapak, keluarga, bangsa dan agama...

bertudung dedah ekor rambut, baju pula senteng,
lengan terdedah, berseluar jeans ketat pula..
bertudung tapi malangnya berpakaian semua ketat, sendat
ini bukan menutup aurat, tapi MEMBALUT aurat..
nak tergelak pun ada tengok gambar ni...
ingin beriadah jaga aurat, tapi tak kesampaian..
niat bertudung tu baik..tapi kikislah nafsu nak
pakai kain belah tu...
model bertudung skirt ni, memang dah popular
kat internet.. tak tau nak cakap apa dah..

tags: bertudung dedah, tudung seksi, bertudung ketat,bertudung jarang, bertudung maksiat

4 comments:

  1. teruk sangat ..saya yang mcam ni pon kadang terasa penangannya ..tp alhamdulilah xla samapi mempersendakan orang bertudung..kalau samapai skirt bertudung tu bvukan nak bertudung tu adalah mmpersendakan orang bertudung..astaga

    ReplyDelete
  2. Astaghfirullah yg pakai seluar pendek tu dah knpla..

    ReplyDelete