Header Ads

  • Terkini

    Video: Lelaki Dayus Pukul Isteri Dalam Lif Depan Anak


    Video yang dimuat naik oleh seorang pengguna facebook memaparkan seorang suami memukul isterinya di dalam lif. Menurut pemilik akaun facebook tersebut, mangsa yang merupakan kakaknya telah membuat repot polis di balai polis Bandar Perda, namun polis tidak dapat mengambil tindakan kerana tidak mendatangkan kecederaan kekal dan kes dianggap masalah rumahtangga..


    Kepada pegawai polis yang berkenaan, takkan nk tunggu mangsa mati atau cacat baru nak ambik tindakkan kot. Menurut adik mangsa, Nama suspek yang memukul mangsa adalah Mohd Fandi bin Ismail. Bekerja sebagai pegawai vetarinar di Jerantut Pahang.

    sumber: pemilik asal


    IKLAN | JIKA TIDAK SESUAI JANGAN KLIK | IKLAN


    Terima Kasih Sudi Berkunjung | waazin.blogspot.com - Sejak Nov-2012

    3 comments:

    1. Assalamualaikum. selamat hari raya. kesiannya isteri dia ni. sheila dah tengok video ni semalam dengan suami sheila. huwaaaa kasihan sangat, awat teruk sangat p tangan isteri depan anak2?

      ReplyDelete
      Replies
      1. Waalaikummusalam... mmg tak patut.. skrg dia dah serah diri pada polis..

        Delete
    2. Wah !! Elok lah tu,,maknax die laki x btol,,siang die pukul n malam die tiduri,,I pun geram tngok video ne,, harap2 laki I x camne..

      ReplyDelete

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad