Terkini

“Jangan kahwin dengan Mat Despatch, diorang takde masa depan” - Afeeya

Seorang pengguna Facebook meluahkan pengalaman dan pendapat beliau tentang perkahwinan dangan Mat Despatch. Ikuti cerita beliau di bawah ini.


“Jangan kahwin dengan Mat Despatch, diorang takde masa depan” - Afeeya
“Jangan kahwin dengan Mat Despatch, diorang takde masa depan” - Afeeya
Setakat nak berkongsi pengalaman saya berkahwin dengan Mat-Mat Despatch.

*Ustad, Ustajah Facebook tak payah bagi ceramah.

Kisahnya bermula semasa saya berkahwin kali pertama dengan Mat Despatch. Diorang ni berlagak macam gaji besar. Saya pada masa itu, bodoh sangat boleh terlekat dengan Mat Despatch.


Kemudian, saya cerai sebab dari aku nak kahwin, sampai dah kahwin, duit saya saja digunakan.

Jodoh saya untuk kali kedua pun dengan Mat Despatch juga. Yang kedua ini lagilah, gaji dia RM900 basic. Tak tolak EPF, SOCSO lagi. Dia guna duit saya sepenuhnya. Dari makan, pakai dan segalanya.

Sekarang saya dah cerai. Saya nak pesan kepada adik-adik, jauhilah Mat Despatch especially yang bawa motosikal.

Korang akan hidup susah sebab diorang ini tak ada masa depan. Aku dah terkena, adik-adik jauhlah mereka. Saya sudah pesan, diorang ini tidak ada masa depan dan banyak perempuan. - Afeeya Milaa.


No comments