Kesian makcik ni.. Buih untuk pembinaan bangunan disangka Syampu..

Di sebuah hospital di timur Eropah, seorang perempuan pertengahan umur menjadi perhatian orang ramai kat situ, perempuan tua tu mai hospital dengan rambut dia dipenuhi buih polyurethane yang digunakan dalam pembinaan pembangunan.


Kesian makcik ni.. Buih untuk pembinaan bangunan disangka Syampu..
Difahamkan, gara-gara tak membaca label produk, perempuan tua tu tak sengaja memakai ‘foam’ (buih) polyurethane yang digunakan dalam pembinaan bangunan untuk mendandan rambut dia sampai rosak. Mak cik-mak cik…. Hihhhhhiiii..


Rambut mak cik tu pun bukan takat buih tu aje penuh atas kepala tu tapi ranting dan daun pun melekat pada rambut dia. Cool aje tengok muka mak cik tu, macam tak ada apa atas kepala tu.

Polyurethane foam untuk pembinaan bangunan
Polyurethane foam untuk pembinaan bangunan
Disebabkan gambar tu menjadi ‘hangat’ dimedia sosial, diorang buat spekulasi mak cik tu mungkin tergesa-gesa keluar untuk ke hospital sehinggakan meredah pokok di kawasan yang dilalui dia. Hhahhahahha..

Difahamkan, buih polyurethane ni selalunya digunakan untuk menampal kebocoran dan mengisi ruang kecil ketika pembinaan. Sampaikan hari ni identiti dan lokasi mak cik misteri tu masih belum diketahui.


No comments