Video: Anak Biadap, Tengking Ibu Depan Khalayak Ramai

Perbuatan seorang lelaki menengking wanita yang dipercayai ibunya mencetuskan kemarahan orang ramai yang berada berdekatan. Berdasarkan visual yang dimuat naik di laman Facebook Hussein Lempoyang, kejadian dikatakan berlaku di ruang menunggu sebuah hospital.


Anak Tengking Ibu Di Khalayak Ramai
Anak Tengking Ibu Di Khalayak Ramai
Si anak yang duduk bersebelahan dengan wanita itu, kedengaran memarahi ibunya dengan nada yang tinggi dan menimbulkan rasa kurang senang salah seorang lelaki yang berada berdekatan sehingga menimbulkan perang mulut.


“Bang apa nie bang cakap dengan mak macam itu, daripada tadi saya dengar bang, masalah macam mana saya tak campur…daripada tadi saya dengar… jangan hal dalam rumah bawak sampai sini, masalah hormat lah orang tua. Eh dia lahirkan kau tau..habis tu hormatlah…masalahnya hormatlah orang tua,” nasihatnya.

“Masalah ini kau jangan campur boleh tak.?” Kata lelaki itu selepas perbuatan menengking ibunya ditegur.

Mengulas mengenai tindakan yang disifatkan kurang ajar itu, orang ramai meminta lelaki berkenaan memohon ampun daripada ibunya.

“Bukan nak doakan tapi kalau dah gini (begini).. memang tak selamat lah ko dunia akhirat…sebelum si ibu tutup mata minta ampun lah,” kata Ilman Harith di Facebook.


“Padan dah kalau kena henyak pun, mau aku tumpang. Siyes aku cakap, aku boleh menangis lihat video ini, tetapi aku mampu kakikan brader tu,” kata Nikaza Nikmus.




Sangat menyedihkan, walau apa pun masalah ko dgn mak ko, jangan la tunjukkan depan org ramai, anak lelaki plak tu, syurga ko bawah tapak kaki mak ko, harap2 ko sempat sedar, bertaubat dan mintak maaf pd mak ko sebelum terlambatKlau tujuan dia nak glamer, jom kita kasi dia glamer, ada brader tegur pun menganjal.Semoga kita dan keturunan kita x jd mcm niNa'uzubillah...
Posted by Hussein Lempoyang on Wednesday, November 4, 2015


No comments