Isteri sanggup melacur di Putrajaya untuk bayar hutang suami - JAWI

Dek kerana tertekan dengan masalah kewangan, seorang suami rela membiarkan bini dia melacur. Ni pengakuan lelaki tu sendiri kepada Pejabat Agama Wilayah Persekutuan (Jawi) selepas bini dia kena tahan dalam serbuan di sebuah hotel Putrajaya baru-baru ni.


Isteri melacur di Putrajaya demi hutang suami (Gambar Hiasan)
Selepas si bini kena tahan, pihak Jawi call la suami perempuan tu untuk memaklumkan dan bagi keterangan kan. Tapi pihak Jawi tu pun terkejut selepas si suami bagitau dia rela si bini melacur untuk menyelesaikan masalah kewangan diorang.


Difahamkan, pasangan tu dah ada tiga orang dah pun. Perempuan tu sebenarnya dah ada kerja tetap tapi tak cukup sebab tu dia pilih jalan hitam nak dapatkan duit dengan cepat dan mudah.

Walaupun si suami ni dapat tau si bini dok buat kerja terkutuk tapi tak dilarang pun. Malah menerimanya macam tak ada apa, ni semua ‘demi’ masalah kewangan yang dihadapi diorang.

Menurut Wan Jaapar Wan Ahmad, ketua penolong pengarah kanan Bahagian Penguatkuasaan Jawi, perempuan tu mengenakan bayaran RM 300 bagi tempoh sejam dan menjalankan aktiviti ni menggunakan mesej dan panggilan Wechat khas untuk mengiklankan khidmat seks yang dikendalikan oleh pihak-pihak tertentu.

Huh, ‘hasil lumayan’ tapi sayang tu hasil dari sumber yang haram. Sumber: Utaranews.com


No comments