Terkini


Chicken Chop RM 2.99 ini viral tapi respon netizen buat kami geleng kepala!!..

CHICKEN Chop RM 2.99 ini viral tapi respon netizen buat kami geleng kepala!!.. Baru je buka tak sampai seminggu tapi ramai yang komen itu ini. Sabarlah tuan kedai, ini mungkin pesaing-pesaing yang tak berpuas hati dengan kejayaan orang lain.


Chicken Chop RM 2.99 ini viral tapi respon netizen buat kami geleng kepala!!..

Lumrah kehidupan pasti ada naik turun. Berniaga pun ada naik turunnya jadi korang semua jangan la nak condem peniaga yang baru nak naik ni. Ada netizen yang sangat bermotivasi ada pulak yang semberono je bagi komen. Korang tengok la sendiri.


Cubalah bersangka baik, member tu baru je nak berniaga.



Adat berniaga bro, itu terpulang pada pemilik kedai nak letak harga sebab mungkin dia berniaga untuk suka-suka je. Jadi jangan marah na.

Tempat lain pun ada?


Buktinya ada juga peniaga yang menawarkan harga yang murah bagi sepinggan chicken chop tu ha.


Belum cuba belum tahu.


Komen Shima Kama ni patut dicontohi. Kalau korang asik menuding jari menyalahkan pihak itu pihak ini, last sekali perut korang yang lapar.

Sumber: Facebook Rizal Hakimm



No comments