Gadis Bertudung Ajak Teman Lelaki Berzina Di Rumah

Astagfirullah hal 'azim! Begini ke perangai remaja sekarang di media sosial?? Teruknya cara diorang menggunakan aplikasi yang berguna seperti Twitter, Instagram dan facebook dengan memenuhi benda yang tak berfaedah..


Gadis Bertudung Ajak Teman Lelaki Berzina Di Rumah

Sedih betul melihat cara diorang, seperti orang yang tak berakal dan tak pandai membawa diri..

Mudah betul terpengaruh dengan unsur-unsur yang negatif.. Lihat saje lah minah ini, tanpa segan silu memuat naik status yang boleh dibaca semua orang..

Sekali gus dengan tweet itu telah menjatuhkan maruah dia sendiri di laman sosial.. Kami Rasa macam bangang je baca tweet yang dimuatnaik minah ini..


Bangga pulak itu minah ini muat naik status di Twitternya yang berbunyi begini.. Kami rasa nak pergi lempang pipi dia bertalu-talu sehingga dia sedar dan dapat berfikir dengan waras!

‘Saya dengan awak boleh berzina kat rumah saya bila mak bapak saya tak ada.. Jangan risau, jiran saya semua tak kisah pasal orang..’

Gadis Bertudung Ajak Teman Lelaki Berzina Di Rumah

‘Itu lah awak, lain kali nak berzina tanya lah saya mana port elok, kalau dah kantoi begini tak ke haru??..’

Dik, kenapa lah ko jadi begini dik?? Ko tak ada maruah ke?? Apa yang seronok dan bangga sangat dapat berbuat begitu..

Begitu ke cara remaja sekarang kalau nak memuat naik status?? Biar status itu nampak gempak walaupun menjatuhkan maruah korang sendiri ye..

CERITA DAN GAMBAR: >> Apa Maknanya Bertudung Jika Beginilah Perangai??

Wahai remaja diluar sana fikir-fikirkan lah masa depan korang dan mak bapak korang sama.. Jangan terlampau seronok dan leka dengan ‘hiburan’ di dunia, jaga lah diri dengan sebaik mungkin..

BACA JUGA: “Untuk Pengetahuan Korang, Lelaki Yang Meraba Aku Ni....


Elakkan diri daripada gejala sosial yang tak sihat seperti pergaulan bebas, dadah dan sebagainya.. Jangan sampai korang menyesal lepas ini dah tak ada guna.


No comments