Terkini

Video: Isteri Serang Suami Ketika Bersanding, Kantoi Kahwin Lain Secara Senyap

Satu video yang mengejutkan diterima oleh pihak kami mengenai situasi dimana seorang isteri mengamitkan suasana apabila datang menyerang suaminya ketika majlis persandingan sedang berlangsung.


Video: Isteri Serang Suami Sedang Bersanding, Kantoi Kahwin Lain Secara Senyap

Difahamkan gadis yang membahasakan dirinya Ayu mendakwa dirinya seolah-olah ditipu apabila suami dan keluarga suaminya merahsiakan perkahwinan baru ini tanpa pengetahuannya selepas 4 bulan berdiam diri.


Dihujung video yang berdurasi 5.47 minit ini, Ayu telah meluahkan kemarahannya terhadap suami serta keluarga mertua atas apa yang berlaku.

“Memang takde langsung adab datang mintak maaf. Memang sakit hati sangat-sangat. Empat bulan Ayu senyap, takde kabar berita langsung, mintak maaf langsung takde. Tibe-tibe datang sini, nikah macam ni, kahwin…

“Memang takleh terima la. Mak Ayu menderita kat rumah tu, macam mana korang langsung tak datang mintak maaf, macam mana…

“Ayu dah buat report polis eh! Ni report polis pertama, dan yang ni report polis kedua. Ayu ada bukti. Langsung tak surat cerai dari Hisyam, dan takde kata putus dari mahkamah yang mengatakan kami dah bercerai. Tak ada!!!

“Tibe-tibe dapat tahu dah nikah. Waktu ni belum sah bercerai lagi. Kenapa??! Itu jer Ayu nak tahu. Kata taknak ambik tahu tapi tengok satu family datang kenduri majlis. Ayu ni macam mana?!

Namun, dalam masa yang sama ibu bapa pengantin lelaki cuba mencelah untuk menerangkan keadaan yang sebenar dan berkata;

“Dah pergi dah mahkamah hari tu, Ayu yang tak turun” – mak suami (pengantin lelaki)





No comments