Header Ads

  • Terkini

    Foto Kahwin ‘Najwa Latiff’ Jadi Viral, Siapakah Wanita Disebalik Foto Perkahwinan Tersebut

    Semalam viral di sosial media apabila artis remaja yang popular dengan lagu Kosong, Najwa Latiff dikatakan sudah berkahwin. Eh biar betul ni? Takde ribut, takde petir tiba-tiba Najwa Latiff dah berumah tangga.


    Foto Kahwin ‘Najwa Latiff’ Jadi Viral, Siapakah Wanita Disebalik Foto Perkahwinan Tersebut

    Belek punya belek, rupa-rupanya wanita itu bukan lah Najwa Latiff.

    Wanita itu tweet di Twitter dan mengatakan tuan dalam gambar yang viral itu adalah dia, bukannya Najwa Latiff. Fuhh..


    Mati-mati kami ingatkan dia. Muka pun macam pelanduk dua serupa je. Kami pun tertipu bila tengok gambar tu.. Huhu

    Eh eh Najwa Latiff dah jadi isteri orang?

    Foto Kahwin ‘Najwa Latiff’ Jadi Viral, Siapakah Wanita Disebalik Foto Perkahwinan Tersebut

    Foto Kahwin ‘Najwa Latiff’ Jadi Viral, Siapakah Wanita Disebalik Foto Perkahwinan Tersebut

    Foto Kahwin ‘Najwa Latiff’ Jadi Viral, Siapakah Wanita Disebalik Foto Perkahwinan Tersebut

    Foto Kahwin ‘Najwa Latiff’ Jadi Viral, Siapakah Wanita Disebalik Foto Perkahwinan Tersebut

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad