Terkini

Padah Selfie Dalam Bilik Persalinan, Foto Yang Tak Sepatutnya Tersebar

Alahaiii! Apahal dua minah sengal tu?? Masuk ke dalam bilik persalinan untuk cuba baju atau seluar, lepas tu selfie memang dah menjadi kebiasaan orang sekarang ni.. Betul tak?? 


Padah Selfie Dalam Bilik Persalinan, Foto Yang Tak Sepatutnya Tersebar

Maklum lah orang sekarang ni buat apa-apa pun mesti selfie dulu.. Terlampau nak selfie tu, sampaikan nak buang air besar pun nak selfie.. Jilake betul!

Tapi nak buat macam mana, ‘budaya’ selfie ni dah berjangkit satu dunia.. Kemalangan ngeri disebabkan selfie pun dah banyak berlaku.. Ada yang jatuh gaung, terkena renjatan elektrik, tertembak diri sendiri gara-gara acah bergambar dengan pistol, dilanggar kereta api dan banyak lagi lah kalau nak disenaraikan..

Walaupun banyak kes selfie berlaku, tapi tak memberi kesan atau pengajaran pun kepada kaki selfie.. Macam orang selalu kata, selagi tak kena kat batang hidung sendiri, selagi tu tak akan sedar! Betul tak?? Begitu juga lah dua minah kat atas tu! Si kawan nak cuba pakai seluar tu pun nak selfie, tunggu jer lah si kawan tu dah siap pakai..


Ini tidak, si kawan dalam keadaan seksi macam tu lah tergedik-gedik nak mengambil gambar.. Sekarang lihat, apa dah jadi?? Tak pasal-pasal gambar tu dah tersebar meluas di media sosial.. Memalukan jer! Nak terasa lebih malu tu, si bertudung merah lah, gambar dia baik punya pakai seluar dalam jer.. Mesti dia bengang gila dengan kawan sebelah tu..


Yela, gara-gara si kawan tu mengambil gambar dia dalam keadaan seksi macam tu.. Sekarang ni, satu dunia pun dah boleh tengok gambar tu! Itu lah, lain kali kalau nak cuba pakaian, jangan dibawa orang lain dalam bilik persalinan. Kalau tak, itu lah jadinya!

BACA: Selfie Bertudung, Tapi Baju Ketat Coli Nampak Selambak

Tapi kadang-kadang tu kalau tak bawa masuk siapa-siapa pun ke dalam bilik persalinan, menjadi juga seorang diri buat perangai gila-gila macam tu.. Betul tak?? Lain kali nak bergambar berpada-pada, jangan sampai memalukan diri sendiri yer!..
------------
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:


No comments