Siap Hantar Gambar Berkemban – Suami Kantoi Skandal Janda Anak 7 Pula Selepas 5 Kali Kahwin Tanpa Izin

Geleng kepala kami bila membaca luahan seorang isteri ini. Bagaimana dirinya masih boleh bersabar lagi dengan sikap suami yang tidak bertanggungjawab dan mementingkan diri sendiri.



Jika sekali kantoi menjalinkan hubungan dengan wanita lain ianya mungkin boleh dimaafkan tapi kalau dah sampai berkali-kali. Agak-agak apa lah tindakan yang sepatutnya dilakukan oleh seorang isteri ini?

Suami tak bertanggungjawab


Salam, tolong hide profile sy. Sy ibu kepada 3 orang anak, umur 52 tahun dan mempunyai suami yang macam tak adea suami. Tak bertanggungjawab, anak dari kecil sy lah yg penat lelah membesarkn. Dia bila dapat duit epf tingggalkan sy dengan duit 20 ringggit je dan kahwin tanpa pengetahuan sy. Sy sampai tak ada rumah merempat jaga anak kecil-kecil lagi. Bekerja penat lelah. Lepas beranakkan anak ke 3, lepas pantang sy kerja lagi. Anak yang kecil di jaga oleh anak sy umurnya 9 tahun. Bila anak dah besar dia datang balik menagih simpati. Sy jenis yg cepat kesian, sy terima dia balik tapi dia buat hal lagi kahwin lain dekat siam.


Skandal janda anak 7 pula


Bini sebelum ni dia tinggalkan lagi. Boleh dikatakan dia kahwin dah 5 kali tapi semua tanpa izin sy. Sekarang ni dia tinggal dengan sy dah masuk setahun. Bulan 2 baru ni sy dapat tahu dia skandal lagi dengan janda beranak 7. Sy tahu pun sy syak yg dia pandai sorok handphone. Bila ditanya katanya handphone rosak. Sy intip kelakuan dia rupanya bergayut dalam kereta berjam2.

Hantar gambar berkemban pula!


Then sy curi-curi handphone dia. Bila tengok memang betul dia skandal dengan janda umur 48 tahun, siap hantar gambar berkemban gambar menghairahkan. Janda tu pula asyik minta duit dan suami sy bagi je ap dia nak. Anak-anak sy semua marahkan suami sebab mereka tahu betapa siksanya sy menjaga anak. Sebabkan janda tu hubungan suami dengan anak pun tak baik. Anak cukup tak suka perangai bapanya. Biar lah die..sy xheran coz sy ada ank2…insyaallah sy nk slesaikn msalah ke mhkamah..doakn sy ..sy sertakn gambar laki sy n pmpuan janda yg xmalu..n chatting die skali. Sumber : KRT
---------------
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

No comments